آیا می توانم به بیماری مزمن کلیوی و بالا سطح کراتینین بیمار سالاد بخورید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سالاد یک نوع از رژیم غذایی سالم است، با طعم خوب و تغذیه غنی، آن است که توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. اما می تواند به بیماری مزمن کلیوی و سطح کراتینین بالا بیمار خوردن سالاد؟

اجازه بدهید به ما نگاه دارند با هم.

سالاد را می توان با میوه ها و سبزیجات ساخته شده، و بسیاری از آنها مجبور به گرم شود که می تواند تغذیه در آنها را از آسیب و یا از دست دادن ناشی از آن محافظت می کند. بیشتر چه، بسیاری از سالاد شامل بیش از 3 نوع از مواد غذایی، به طوری که می تواند تغذیه به اندازه کافی برای مردم فراهم کند. این توابع آشکار در از دست دادن وزن و خوبی برای پوست است. همانطور که برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه خود آسیب دیده است، در صورتی که برخی از سبزیجات و میوه است که با پروتئین بالا و پتاسیم است که بار کار به کلیه خود را اضافه و یا آن را بدتر اشتباه. بنابراین به عنوان یک بیمار، هنگامی که شما را انتخاب کنید مواد غذایی را به سالاد، انجام می دهد فکر می کنم در مورد آن. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، شما می توانید از پزشکان یا متخصصین آنلاین ما مشورت کنید، همه آنها می تواند توصیه های بهتر را برای شما فراهم می کند.

به منظور دیدار با تقاضا از بدن شما، شما نیاز به گرفتن برخی از میوه و سبزیجات تازه، سالاد راه خدا را دریافت تغذیه کافی است. اما نه همه آنها خوب برای شما می باشد. به دور از مواد غذایی با پروتئین و پتاسیم بالا نگه دارید. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد رژیم غذایی CKD، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

البته، یک درمان خوب برای کاهش سطح کراتینین بالا و درمان بیماری مزمن کلیه لازم است. اگر شما هر گونه کمک در پیدا کردن روش درمان مناسب نیاز دارید، شما با ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما به شما کمک کند.

 

آیا می توانم به بیماری مزمن کلیوی و بالا سطح کراتینین بیمار سالاد بخورید





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، سالاد، می تواند با بیماری مزمن کلیه بیمار و بالا سطح کراتینین خوردن سالاد ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: